anoniem Geplaatst: 31 januari 2002 Delen Geplaatst: 31 januari 2002 Ik ben in het bezit van een Dell Dimention 4100 computer. Het systeem draait onder WindowsME. Ik was altijd gewend dat programma's als Word, Excell, Photoshop etc automatisch onthielden waar de standaard aangemaakte files vandaan gehaald moeten worden. Me gaat echter standaard naar steeds naar 'C:windowsdesktop. Het gevolg is dat ik bij ieder ophaling en elk programma eers naar C: en vorvolgens bijv 'Mijn docomenten' of 'Mijn afbeeldingen' etc. moet. Ook als ik er al eenmaal iets heb weggehaald. Ik klik me rot en erger me dood. Herkent iemand dat en kan iemand mij helpen? [ Dit Bericht is bewerkt door: Peter C. Hendriks op 2002-02-04 20:25 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2002 Ik zelf draai ook windows ME en heb dat probleem niet. Heb je vanuit het programma dat je gebruikt(word,excel) wel opgegeven waar je de aangemaakte documenten standaard wilt hebben? Ga vauit het programma naar menu,tools,options, tabblad file locations, modify en dan kun je daar je standaard locatie opgeven. Succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2002 [quote:38bb88feb0] Op 01-02-2002 11:14, schreef Coos: Ik zelf draai ook windows ME en heb dat probleem niet. Heb je vanuit het programma dat je gebruikt(word,excel) wel opgegeven waar je de aangemaakte documenten standaard wilt hebben? Ga vauit het programma naar menu,tools,options, tabblad file locations, modify en dan kun je daar je standaard locatie opgeven. Succes [/quote:38bb88feb0] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2002 Bedankt Coos. Ik heb van alles al geprobeerd en uitgedokterd,niets helpt. Wellicht is het een registerkwestie. Ook de BIOS heb ik al geupdate. [ Dit Bericht is bewerkt door: Peter C. Hendriks op 2002-02-04 20:31 ] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen