anoniem Geplaatst: 30 januari 2002 Delen Geplaatst: 30 januari 2002 Ik heb XP naast win98se geinstallerd. Nu wil ik, eigenkijk heel simpel, win98se opnieuw (schoon) installeren. Met de opstartdiskette en de cd-rom van win98 lukt het me niet. De PC geeft alleen maar het dualbootscherm. In de bios staat de bootvolgorde op cd-rom, c en a. In win98 staat aangevinkt dat bij elke opstart naar een diskette gezocht moet worden. Vanuit de verkenner in XP wil deze zijn familielid niet formateren. Help...............hoe kan ik mijn c schijf formateren om zo opnieuw win98se te installeren? Alvast dank voor je reactie(s) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2002 Hmm, wel eens gedacht aan format C: ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2002 Shit dat ik daar zelf niet op kon komen. Dat is nu net mijn probleem..........ik kan deze opdracht nergens in DOS geven omdat het systeem alleen maar via zijn dualboot opstart. Format C:........ja zo simpel is het eigenlijk wel maar ja hoe.................... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2002 Bootdiskette maken/downloaden en daarvan booten. Wel even boot-volgorde in BIOS veranderen (A eerst). Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen