anoniem Geplaatst: 30 januari 2002 Delen Geplaatst: 30 januari 2002 Hallo, problemen met het opstarten De computer laad bijna alles in en dan stopt hij ermee en gaat hij weer opnieuw opstarten, alleen als ik F8 indruk en dan opstarten met " laatste bekende juiste configuratie < recente instellingen die werken < dan doet hij het goed. Een systeemherstel ( recente ) lukt niet ! Ook als je bij systeem eigenschappen, opstart en herstel instellingen, en daar bij systeemfouten , de computer automatisch opnieuw opstarten uitvinkt , dan krijg ik een blauwe scherm en kan de computer uitzetten en opnieuw opstarten , en dan heb ik weer dezelfde probleem. Wie heeft hiervoor voormij een oplossing, alvast heel heel dank je wels Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2002 Dag, Gebeurde het e.e.a. plotseling bij een reeds lange tijd werkende computer of bij een nieuwe installatie van XP. PLus welke versie gebruik je ? Gr. Jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2002 Hallo, Jan Ik gebruik deze versie al vanaf midden december vorige jaar , dus al een tijdje.. de versie is 5.1.2600 build 2600 gr. Pieter [ Dit Bericht is bewerkt door: pieter de boer op 2002-01-30 23:10 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2002 Als het spontaan is begonnen, zou het kunnen dan je moederbord of processor kapot is. Er zit namenlijk een beveiliging op de nieuwe moederborden dat als er problemen optreden dat hij dan opnieuw reboot. Groet, Rogier Swarts Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen