anoniem Geplaatst: 30 januari 2002 Delen Geplaatst: 30 januari 2002 Hallo forumleden, Ik zit echt met een groot probleem. Sinds gisteren word ik erg geteisterd door windows XP nl. Namelijk als windows helemaal is geinstaleerd, geeft hij vervolgens deze foutmelding en dan is het gebeurt: "kan het volgende bestand niet vinden, bestand is verwijdert of beschadigd. Plaats XP cdrom en kies optie "r" om windows te repareren. Maar als ik optie R kies gebeurt er dus niets en het probleem zit hem in deze map: C:WindowsSystem32ConfigSystem ... De map blijkt helemaal leeg te zijn! Dit is me nu dus al 2 keer overkomen en waar ligt dit nu aan ? Ik ben u allen zeer dankbaar bart willem Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2002 Dag, Lijkt erop dat je getroffen bent door een virus. Gr. Jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2002 Dag, Ik vergat nog te vragen welke versie van xp gebruik je? Heb je ook een echte versie ? Of gebruik je een update ? Gr. Jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2002 Nee, het is geen virus! Ik ben op de site van microsoft Knowledge Base geweest, en het was eigenlijk heel simpel op te lossen. Opstarten met een bootdisk. Dan naar de Directory gaan waaar de fout zit: C:Windowssystem32config In de map de system en software verwijderen en vervolgens opgegeven: (in deze map) copy C:Windowsrepairsoftware C:WindowsrepairSystem opnieuw opstarten en klaar! Maar waar de fout nou in heeft gezeten is een vraag? Want nu ben ik steeds bang dat het nog een keer gebeurt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2002 Dag, Bedankt voor de mededeling. Zo kan ik ook nog wat leren. Gr. Jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 31 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 31 januari 2002 Maar het probleem blijft na elke restart terugkomen. Of ik nou Windows XP of Windows 2000 NL gebruik. Ik weet nu echt niet meer waar het aan ligt. Ik hoop dat het niet de hardware is, deze is net 2 dagen oud. Misschien brak geheugen? Maar dan had ik ook veel vastlopers moeten hebben, en echte vreemde foutmeldingen want die heb ik nu niet. Ook vindt ik het vreemd dat mijn Maxtor Harddisk 40GB 7200rpm op Mode-5 loopt Deze schijvgen moeten toch lopen op Mode-6 ? Maar goed ik heb gisteren er maar weer win98 opgezet, en tot nu toe loopt het allemaal goed. Hopelijk weten jullie nog andere tricks ... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen