anoniem Geplaatst: 30 januari 2002 Delen Geplaatst: 30 januari 2002 Sinds ik XP Pro heb geïnstalleerd,reboot windows zo nu en dan.Ik heb de automatiscghe reboot uitgezet;en krijg nu dus het bekende Blue Screen.Daar in krijg ik de volgende melding:DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL en STOP 0x000000D1.Bij de technische details staat ook iets over Alcan5wn.sys.Dit is een driver van mijn Alcatel Speed Touch USB (ADSL)Modem van MXstream.Ik had reeds de nieuwste drivers voor XP geïnstalleerd.Dat heb ik opnieuw gedaan ;maar dat lost niets op.Ik hoop dat iemand mij kan vertellen wat er mis is. Nog ff wat systeem gegevens: Pentium III 600Mhz 128 MB werkgeheugen 20GB vaste schijf in 4 partities Zone Alarm Firewall. Nu heb ik van iemand vernomen dat dit mogelijk te maken heeft met het feit dat ik een VIA chipset op mijn moederbord heb;en dit samen met de standaard USB poort(en) conflicten geeft. Is er iemand die dezelfde ervaring heeft? Weet iemand een oplossing? HELP!!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2002 Ik had pas geleden ook het zelfde probleem bij een kennis. Die had ook ADSL aangevraagd met een USB modem , maar dan met Millenium :sad: Daar liep dus ook alles vast. :sad: Na een tijd en de nieuwste VIA drivers liep alles weer goed , alleen de verbinding viel na een paar minuten uit. :? Weet nog steed niet wat het is. Hopenlijk kan iemand dit oplossen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2002 http://www.skynet.be : de help sectie, daar staan de nieuwe drivers voor alle adsl modems voor XP Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 februari 2002 Het probleem met de disconnects had ik hier in het begin met XP-pro ook. Ik heb nu usb-driver-versie 1.31 draaien en heb er totaal geen last meer van. Ik heb géén mobo met een VIA-Chipset! [ Dit Bericht is bewerkt door: Han Terwijn op 2002-02-01 13:40 ] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen