anoniem Geplaatst: 5 april 2002 Delen Geplaatst: 5 april 2002 vraagje wie kan mij helpen mijn monitor gaat na 15 minuten in de standbymodus.heb van alles geprobeert,heb mijn energiebeheer op nooit gezet niks helpt,voor de tijd had ik nooit geen last,heb niks verandert of zo. wie kan mij helpen hier mee. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2002 Kijk eens in het bios bij energiebeheer. Waarschijnlijk ligt daar ergens het probleem. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2002 Batterij op moederbord vervangen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2002 [quote:c45f6ac779] Op 05-04-2002 13:54 schreef matel: Kijk eens in het bios bij energiebeheer. Waarschijnlijk ligt daar ergens het probleem. [/quote:c45f6ac779] ik zou echt niet weten waar de bios zit in energiebeheer.maar toch bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2002 Nee, je moet kijken bij het energiebeheer IN de BIOS :smile: Dat is wat anders dan het BIOS in energiebeheer :grin: De BIOS kun je inkomen bij het opstarten van de pc. Rond het moment dat 'ie het geheugen gaat tellen moet je op DEL drukken (bij de meeste pc's is dat. Onderin het scherm staat anders welke toets het wel is). Dan krijg je een menu te zien. In 1 daarvan staat het energie beheer. Daar kun je de standby-instellingen veranderen... succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2002 [quote:192e3dd899] Op 05-04-2002 15:15 schreef Eddey: Nee, je moet kijken bij het energiebeheer IN de BIOS :smile: Dat is wat anders dan het BIOS in energiebeheer :grin: ja maar ik heb compaq dat werkt niet kan absoluut niet in de bios komen was het maar waar toch bedankt De BIOS kun je inkomen bij het opstarten van de pc. Rond het moment dat 'ie het geheugen gaat tellen moet je op DEL drukken (bij de meeste pc's is dat. Onderin het scherm staat anders welke toets het wel is). Dan krijg je een menu te zien. In 1 daarvan staat het energie beheer. Daar kun je de standby-instellingen veranderen... succes [/quote:192e3dd899] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2002 [quote:172a634f4f] Op 05-04-2002 14:13 schreef FlvanSon: Batterij op moederbord vervangen? [/quote:172a634f4f] Vanwege eenzelfde ervaring(ok, hij was wat kort :grin: ); batterij vervangen en hij doet 't weer(lekker simpele oplossing wel). [quote:172a634f4f] Op 05-04-2002 19:11 schreef nl1rdn: ja maar ik heb compaq dat werkt niet kan absoluut niet in de bios komen was het maar waar toch bedankt [/quote:172a634f4f] Op m'n werk heb ik deskpro werkstations en armada notebooks> ben (gelukkig) niet verder gekomen dan numlock standaard aanzetten , maar dat was wel in iets wat sterk op bios lijkt(er zijn inderdaad beperkingen). Oja, enne: [url=http://forum2.computertotaal.nl/phpBB/faq-nederlands.php#bbcode]C!TForum BB-code[/url] :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 april 2002 Bij de meeste Compaqs moet je op F10 drukken als de cursor rechts boven in de hoek knippert tijdens het starten. Werkt dat niet, dan is de speciale partitie waar de BIOS-setup software staat, waarschijnlijk gewist of verwijderd. Je kunt dit via FDISK of een partitie manager controleren. Er zal een kleine non-DOS partitie aanwezig zijn (orde van grootte een aantal MB) als je wel in de setup kunt komen, anders waarschijnlijk niet. Bij Compaq kun je de BIOS-setup software downloaden; instructies voor gebruik staan ook op de site. PS Wees voorzichtig met FDISK of partitie manager dat je geen gegevens kwijt raakt. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen