Ga naar inhoud

windows me verwijderen

anoniem

Aanbevolen berichten

Dit gaat in mijn geval niet op. Na veel geknoei heb ik gelukkig de oude situatie weer terug, in eerste instantie startte de hele boel niet meer op ,maar na een hele avond via de XP instalatie cd is het toch gelukt XP weer aan de gang te krijgen. Er is een nieuwe boot.ini aangemaakt hierdoor waarmee nu XP meteen opstart vanaf e:, de boot.ini file staat op c: waar ook ME nog op staat. Hoe nu c: en e: samen te voegen met alleen XP en dan nog opstarten ook?
Link naar reactie
Met Partition Magic zou je 2 naastliggende partities kunnen samenvoegen. Maar in dit geval zou ik dit beslist niet aanraden. Zodra je dat zou doen verandert je partitie-verwijzing in boot.ini en de E-partitie zou als map in C komen te staan. Dat gaat flink wat zweetdruppeltjes kosten om het aan de praat te krijgen. Veel gemakkelijker om C te formatteren en hierop WinXP te installeren. Daarna kun je eventueel E als data-partitie gebruiken.
Link naar reactie
Dat geeft je alleen maar de mogelijkheid om gemakkelijk je [b:8563ef234d]boot.ini[/b:8563ef234d] te bewerken. Maar dat is toch geen oplossing voor het samenvoegen van partities? Ten eerste moet je verdraaid goed weten wat je doet, want voor je het weet start WinXP helemaal niet meer op. Maar het blijft ook een rommeltje met je partities.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...