anoniem Geplaatst: 28 januari 2002 Delen Geplaatst: 28 januari 2002 ik heb een probleem(pje) met mn netwerk ik heb in mn netwerk 1 pc als een soort server. op dat systeem draai in windows 2000 pro. met deze pc deel ik zonder problemen het internet over de rest van mn netwerk. nu het probleem: ik wil mn printer graag delen over de rest van het netwerk. de printer die dus lokaal aan mn win2k hangt doet het gewoon maar zodra ik em van af een andere pc wil installeren (win98se) dan vraagt ie om een wachtwoord. maar ik kan me niet herrineren dat ik ooit een wachtwoord het opgegeven met de bestanden delen gaat het net zo als ik het wachtwoord veld leeg laat en gewoon op oke klik dan krig ik de melding: Het wachtwoord is ongeldig. Probeer het opnieuw. Wat moet ik hier mee ?!?! wie kan me helpen alvast bedankt remco Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2002 Dit probleem heb ik ook gehad alleen dan met bestanden. Lees verder in dit Forum. I.i.g moet je de user die op de 2000 machine inlogt toekennen op je 2000 machine. Dus bij add users. dan als je op de "server" wilt kijken moet je de naam opgeven die je hebt toegevoegd op de server. Succes, Groeten, Rogier Swarts Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2002 hoi rogier bedankt voor je antwoord het is inderdaad een kwestie van een user toevoegen, maar dat moet je wel ff weten :smile: iedergeval bedankt groeten remco Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen