Ga naar inhoud

win98>F5>Langzaam

anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn pc-tje begon zo snel maar langzamerhand is de traagheid erg aanzienlijk geworden. Wat bovendien erg irritant is, is dat het lijkt of windows zich om de x aantal minuten lijkt te verversen. Dit stoort andere programma's die dan gaan haperen. Is hier wat tegen te doen? of zal ik gewoon een nieuwe betere snellere mulimedia pc kopen :wink:
Link naar reactie
Hallo, Tja... dit is altijd een moeilijke kwestie. in principe wordt de computer van allerlei programma's traag als bijv. een schijf voor 90% vol "hangt" kan hij wel 40 % trager worden. Aangezien je geen systeem eisen geeft is het moeilijk te beantwoorden. Jem oe zowieso om de week gaan defragmenteren. Erg belangrijk Groeten, Rogier Swarts
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:68475683a0] Aangezien je geen systeem eisen geeft is het moeilijk te beantwoorden.[/quote:68475683a0] Os: Win98, pentium III 450 mhz, 64 MB Ram, 8mb grafische kaart. Ik heb hem inmiddels gederfragmenteerd. het helpt wel iets. Maar moet dat echt om de week? Mijn harddisc is bij lange na niet voor 90% vol.4,4 van de 7,7 GB is in gebruik. _________________ If you cannot convince them, confuse them! [ Dit Bericht is bewerkt door: spaans op 2002-02-06 15:15 ]
Link naar reactie
Even over de opmerking dat Windows zich om de x minuten lijkt te verversen. Als je MS Office hebt draaien, kan het ook het programma Findfast zijn dat iedere 2 uur (dat is de defaultwaarde) uitgevoerd wordt. Staat waarschijnlijk in de map Opstarten en kan daaruit rustig verwijderd worden, want voor thuisgebruik heb je dat meestal niet nodig. Groeten Joop
Link naar reactie
De veel voorkomende probleem is register die zich vult als je 1000000000000000 programmas installeerd en deinstalleerd zeker met shareware en demo. het aantal x keer clean install/formateren word opgegeven moment irritant. Gebruik dan Image/Ghost. Ohja De meeste mensen downloaden allerlei onnodige dingen die vullen de hd schijf waardoor defragmenteren wekelijks moet. Ik defragmenteer nu om de 3 maanden en helaas word mijn pc niet sneller van :sad: (soms slomer)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...