anoniem Geplaatst: 28 januari 2002 Delen Geplaatst: 28 januari 2002 Mijn pc-tje begon zo snel maar langzamerhand is de traagheid erg aanzienlijk geworden. Wat bovendien erg irritant is, is dat het lijkt of windows zich om de x aantal minuten lijkt te verversen. Dit stoort andere programma's die dan gaan haperen. Is hier wat tegen te doen? of zal ik gewoon een nieuwe betere snellere mulimedia pc kopen :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2002 Hallo, Tja... dit is altijd een moeilijke kwestie. in principe wordt de computer van allerlei programma's traag als bijv. een schijf voor 90% vol "hangt" kan hij wel 40 % trager worden. Aangezien je geen systeem eisen geeft is het moeilijk te beantwoorden. Jem oe zowieso om de week gaan defragmenteren. Erg belangrijk Groeten, Rogier Swarts Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2002 [quote:68475683a0] Aangezien je geen systeem eisen geeft is het moeilijk te beantwoorden.[/quote:68475683a0] Os: Win98, pentium III 450 mhz, 64 MB Ram, 8mb grafische kaart. Ik heb hem inmiddels gederfragmenteerd. het helpt wel iets. Maar moet dat echt om de week? Mijn harddisc is bij lange na niet voor 90% vol.4,4 van de 7,7 GB is in gebruik. _________________ If you cannot convince them, confuse them! [ Dit Bericht is bewerkt door: spaans op 2002-02-06 15:15 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2002 Dit probleem komt niet alleen bij w98 voor wat ik zelf van tijd tot tijd doe is een clean install van W98sec De pc vervuilt, (windows groeit )na verloop van tijd ondanks de programma's die er zijn om garbage files op te ruimen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2002 [quote:209fefba3d]wat ik zelf van tijd tot tijd doe is een clean install van W98sec[/quote:209fefba3d] En toen viel ik af. Een clean install?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2002 clean install betekent niets meer dan je gehele pc opnieuw installeren en dus eerst echt helemaal goed leeghalen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2002 Even over de opmerking dat Windows zich om de x minuten lijkt te verversen. Als je MS Office hebt draaien, kan het ook het programma Findfast zijn dat iedere 2 uur (dat is de defaultwaarde) uitgevoerd wordt. Staat waarschijnlijk in de map Opstarten en kan daaruit rustig verwijderd worden, want voor thuisgebruik heb je dat meestal niet nodig. Groeten Joop Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2002 De veel voorkomende probleem is register die zich vult als je 1000000000000000 programmas installeerd en deinstalleerd zeker met shareware en demo. het aantal x keer clean install/formateren word opgegeven moment irritant. Gebruik dan Image/Ghost. Ohja De meeste mensen downloaden allerlei onnodige dingen die vullen de hd schijf waardoor defragmenteren wekelijks moet. Ik defragmenteer nu om de 3 maanden en helaas word mijn pc niet sneller van :sad: (soms slomer) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 februari 2002 [quote:892f1fb5fb]Gebruik dan Image/Ghost.[/quote:892f1fb5fb] Wat moet ik mij hier bij voorstellen? Verder: Om de x aantal minuten verversen is wat frequenter dan om de twee uur, maar findfast staat niet in mijn map opstarten. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen