anoniem Geplaatst: 28 januari 2002 Delen Geplaatst: 28 januari 2002 Tijdens het openen van diverse attachments in Outlook Express komen de volgende foutmeldingen in beeld: Ongeldeige bewerkingen van "Armon 32A" en Win 32. Weet iemand hoe dit komt en of dit op te lossen valt? Bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2002 Als je op Alt-Ctrl-Del drukt en je ziet 'Armon32' in de lijst, probeer dan die taak te beeindigen voordat je met Outlook gaat werken. Werkt het dan wel? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2002 Xal het proberen, maar hoe zit dat dan met die ongeldige Win32 melding? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2002 Je hebt hopelijk wel een virusscanner, want volgens mij is het niet helemaal fris wat je opent... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2002 Nou eerlijk gezegd heeft m'n buurman dit probleem, en heb ik ff een topic voor 'm gepost. Maar pas geleden heb ik een topic gepost over problemen met 't aanmelden bij msn messenger. Er werd mij een re-install van Win98 voorgesteld voorgesteld. Maar als ik dubbelclick op de setup file van de Windows cd krijg ik diezelfde ongeldige Win32 bewerking, heel apart moet ik zeggen. Het msn probleem is overigens nog steeds niet opgelost. Bij msn zeggen ze dat ik IE6 moet downen, als ik dit doe en hij wil gaan updaten zegt ook iets in de zin van dat de server te vol zit en dat ik het later nog eens moet proberen. Misschien weet iemand hier meer van. Greetz. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2002 Niemand kent dit probleem dus tijdens het downloaden van IE6?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2002 Je hebt het over een re-install, maar heb je toen ook eerst de hele schijf leeg gegooid (format) voor je aan een re-install van 98 begon? Da's namelijk wel een verstandig plan. Vooral bij wazige foutmeldingen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2002 Nou, hier werd voorgesteld om Win98 als het ware opnieuw over de oude heen te installeren, dus nee, kheb geen format gedaan. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen