Ga naar inhoud

outlook op twee pc 's

anoniem

Aanbevolen berichten

Hi Ik heb twee pc op een netwerk,een boven en een onder. Nu heb ik een e-mail adres en wil ik zowel boven op de pc als onder e-mails mee binnen halen. Maar als ik dus boven e-mail binnen haal komen de e-mail op de pc die boven staat,en de e-mails die ik onder binnenhaal op de pc onder. Is er een manier om dit probleem op te lossen?zodat ik op beide pc's telkens de zelfde e-mails krijg? Misschien als ik outlook in de zelfde map instaleer?( de pc's staan altijd tegelijk aan) Of kan het anders?of helemaal niet? Groet Glenn
Link naar reactie
Als beide pc's altijd aan staan dan kun je het volgende proberen: Zorg dat een van de pc's een gesharede map heeft. Kopieer daarin de outlook.pst file. Verwijder de oorspronkelijke outlook.pst file. (Liefst door te kopieren naar een andere plaats en dan de oorspronkelijke te wissen.) Doe dit op beide pc's. Start Outlook op, op één van de pc's. Deze zal nu zeggen dat outlook.pst niet gevonden kan worden. Verwijs nu naar het outlook.pst bestand in de gesharede map. Sluit Outlook op deze pc af. Herhaal dit op de andere pc. Als het goed is, maakt outlook van beide pc's nu gebruik van de ene outlook.pst file in de gesharede map. LET OP: Je kan volgens mij alleen maar Outlook op een van de pc's tegelijkertijd gebruiken. Wees voorzichtig en veel succes.
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
[quote="WillyF"]Als beide pc's altijd aan staan dan kun je het volgende proberen: Zorg dat een van de pc's een gesharede map heeft. Kopieer daarin de outlook.pst file. Verwijder de oorspronkelijke outlook.pst file. (Liefst door te kopieren naar een andere plaats en dan de oorspronkelijke te wissen.) Doe dit op beide pc's. Start Outlook op, op één van de pc's. Deze zal nu zeggen dat outlook.pst niet gevonden kan worden. Verwijs nu naar het outlook.pst bestand in de gesharede map. Sluit Outlook op deze pc af. Herhaal dit op de andere pc. Als het goed is, maakt outlook van beide pc's nu gebruik van de ene outlook.pst file in de gesharede map. LET OP: Je kan volgens mij alleen maar Outlook op een van de pc's tegelijkertijd gebruiken. Wees voorzichtig en veel succes. Dit gaat dus niet want als outlook opnieuw opstart maakt hij zelf een map "outlook" aan. :(
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...