anoniem Geplaatst: 27 januari 2002 Delen Geplaatst: 27 januari 2002 Ik wilde vandaag mijn windows me defragmenteren maar wat ik ook probeer het start steeds opnieuw op . Er wordt steeds gezegd dat windows wordt aangesproken of dat er iets op de schijf veranderd is . Heb alle programma's afgesloten met end it all, alleen systray en explorer staan nog open. Ook de uitgebreide schijfcontrole wordt steeds opnieuw opgestart Toen dacht ik okay dan maar in veilige modus maar wat ik ook probeer ik kom niet in veilige modus terecht. Nu is mijn computer dual boot op de ene partitie staat windows me en op de andere windows xp Druk ik op f8 dan krijg ik de keuze mogenlijkheden te zien als ik dan kies voor veilige modus en dan voor mijn besturingssysteem dan start hij gewoon op in de normale modus en niet in de veilige modus Wat kan ik doen om nu toch defragmentatie te starten want volgens mij heb ik alles al geprobeerd [ Dit Bericht is bewerkt door: zandman op 2002-01-27 16:21 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2002 Het is dus gelukt kon via f5 wel in veilige modus komen . Heb dus voor besturingssysteem me gekozen toen meteen f5 ingedrukt en kwam zo in veilige modus . Daar dus alle schijven gedefragmenteerd in veilige modus Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2002 Wat algemene wenken om defrag-ellende te voorkomen: A) Zorg voor voldoende schijfruimte. B) Defrag regelmatig (dus niet om de maand!) C) Sluit AutoProtect van Virusscanner uit. D) Onderbreek eventuele Windows taken tijdelijk. Ton Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2002 Hoi, Probeer eens dit defragprogramma: http://www.goldenbow.com/ Suc6 Dirk Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen