anoniem Geplaatst: 27 januari 2002 Delen Geplaatst: 27 januari 2002 Hallo, Hoe kan ik in windows 2000 bepaalde gebruikers niet van bepaalde programma's gebruik laten maken? Ik wil b.v. de groep Gebruikers niet gebruik laten maken van het programma systeembeheer. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2002 Je kunt gewoon filesecurity setten, moet je wel NTFS hebben. Daarnaast is het zo dat gebruikers al beperkt toegang tot computermanagement hebben Wim -- http://www.win2kwereld.nl [ Dit Bericht is bewerkt door: wverveen op 2002-01-27 16:09 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2002 Volgens mij moet het zo: Ga naar: configuratiescherm - systeembeheer. Klik met rechtermuisknop op icoon "component services" dan "eigenschappen" - "beveiliging" Verwijder de groep "gebruikers" Herhaal dit bij elke icoon in systeembeheer !! Note: ik ben zelf ook een beginner wat betreft w2k, dus hopelijk kan een ervaren w2k gebruiker mijn verhaal bevestigen of met een betere/andere oplossing komen. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen