anoniem Geplaatst: 26 januari 2002 Delen Geplaatst: 26 januari 2002 Ik had op mijn computer windows 98 draaien en daarna upgrade naar XP. Nieuw moederbord geplaatst en daarna XP er opnieuw gezet. Kwam er achter doordat ik de instalatie niet goed deed, mijn oude gegevens en de niet meer gebruikte programma's nog op de CC schijf staan. Windows XP werkt wel maar wil alles er afhalen zodat de C schijf weer schoon is. Normaal gaat dat met ormat C: s maar ik kom niet op de C: Ook staat mijn start>configuratie>softare scherm geheel leeg dus kan ik daar niets verwijderen. Hoe krijg ik mijn schijf weer geformat en schoon. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2002 ga hier naar toe http://www.bootdisk.com. maak een boot flop. start de pc op en druk op (del) zet in het bios de opstart volgorde booten van A. stop de boot flop in A en start op dan format c:/s. start weer op en en stop dan de windows cdrom in je cdrom speler draai setup. zet als je os weer op je pc staat de opstart volgorde weer terug naar (C). Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 28 januari 2002 Als je boot vanaf de WindowsXP CD dan krijgt je een menu waarin je aan kunt geven waar je WinXP geïnstalleerd wil hebben. In datzelfde scherm kun je ook met D (delete) een partitie verwijderen en met C (create) een partitie aanmaken. Daarna kiezen voor FAT32 of NTFS en je hebt een maagdelijk schone partitie. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 januari 2002 De opstart met XP/CD ging niet bij mij maar via een download van bootdisk was de gouden tip. Het ging nu 100% en geef ik nu antwoord met mijn nieuwe en aangemelde XP bedank voor alles...... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen