anoniem Geplaatst: 26 januari 2002 Delen Geplaatst: 26 januari 2002 Je kan betere systeemprestaties krijgen door het volgende te doen: start regedit, ga naar HKEY_LOCAL_MACHINESSystemCurrentControlSetControlSession ManagerMemory ManagementDisable Paging Executive Zet de waarde op 1, REBOOT hierna Heeft dit ook zin als je pc maar 128 of 384 MB RAM heeft? Ik heb niks kunnen vinden op http://www.winguides.com Gaarne antwoord. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2002 Dat zou ik niet doen, de pagefile uitschakelen is niet zonder risico. Bij normaal gebruik is de kans klein dat je 384MB gebruikt, maar soms zal het voorkomen. En dan zal het systeem ontzettend traag worden. Bij 128 of 256 MB geheugen, lijkt het me te riskant. Bij te weinig gehuegen zal je systeem gewoon ongelofelijk traag worden. Niet doen dus. Als je een zware gebruiker bent, dan vind ik de suggestie ook riskant. Ik vraag me ook af hoeveel snelheid het nou echt scheelt. Ligt volgens mij slechts in de procenten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2002 kep n amd1400 512mb ibm 40gd hd en n g400 syst. draait rap en ja door de wijziging is het systeempje ietsjes rapper... (tis errug marginaal) bij normaal gebruik / gewenning zul je de wijziging nauwelijks bemerken dus.... als je veel gehuegen voor andere progjes nodig hebt, kun je denk ik de instelling op de default waarde laten staan. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen