anoniem Geplaatst: 26 januari 2002 Delen Geplaatst: 26 januari 2002 Het lukt mij niet om bepaalde (video) gedownloade bestanden te verwijderen van mijn hardeschijf, ik krijg altijd de melding dat het bestand in gebruik is. De gebeurt ook als ik de pc net opgestart heb, en zelfs ook in SafeMode. Het probleem doet zich voor op een FAT32 partitie. Het uitschakelen van alle software, inclusief virus scanner etc. heeft ook geen effect. Ik gebruik Windows XP en IDE RAID 0(HighPoint op Abit moederbord). Weet iemand hier een oplossing voor? Of kan ik ergens zien welk programma de betreffende bestanden in gebruik heeft? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2002 Als je rechtsklikt op het bestand, kun je onder 'eigenschappen' zien welk programma gebruikt wordt om het bestand te openen. Je zou kunnen proberen om daar een ander programma te kiezen, maar of dat werkt.... Wat zeker werkt is het opstarten met een opstartdiskette win98, en vervolgens onder DOS het bestand verwijderen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 maart 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2002 Dit probleem is vrij snel en makkelijk op te lossen door fast user switching uit te zetten. Deze optie is te vinden bij user accounts in het configuratiescherm. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen