anoniem Geplaatst: 26 januari 2002 Delen Geplaatst: 26 januari 2002 Heb in ME (oorspronkelijk in franse taal)IE 6 in het nederlands willen installeren. De versie stond op een CDtje dat bij een computertijdschrift was bijgevoegd. De installatie is gestopt bij +/- 63% en ik kreeg het volgende bericht: "browseui.dll heeft een fout veroorzaakt in Explorer. Explorer wordt nu afgesloten. Daarna steeds hetzelfde bericht bij het opstarten. Met behulp van Norton System Works (Rescue Disk en Cleansweep) werd dit opgelost en kon ik opnieuw in ME. MAAR: als ik het configuratiescherm wil openen krijg ik steeds een witte achtergrond met de vermelding "error 30". Vind hier geen antwoord op. Eén van de mogelijke oplossingen zou het terugzetten van een vorig (niet beschadigd) register kunnen zijn. Ik vind echter niet hoe ik bij de DOS-prompt (buiten Windows)kan komen om eventueel een "scanreg/restore uit te voeren. Bestaat er misschien een andere methode om de problemen op te losssen ? Bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2002 In een aantal versies van Windows kun je dos starten via Start-uitvoeren Type CMD (of command) en daarna uitvoeren. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 februari 2002 Twee artikelen die je even goed moet doorlezen: [url=http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;q289799&ID=KB;EN-US;q289799]Desktop Is White and Error Message Reports a Windows Explorer Error in Browseui.dll (Q289799)[/url] [url=http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=KB;EN-US;q293174&ID=KB;EN-US;q293174]Error Message: Explorer Caused an Invalid Page Fault in Module Browseui.dll (Q293174)[/url] Succes, Ton Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 februari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 februari 2002 Bedankt voor de reply. Probleem opgelost: systeem opnieuw geïnstalleerd... ME vervangen door XP. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen