anoniem Geplaatst: 1 april 2002 Delen Geplaatst: 1 april 2002 Hallo, Ik heb geen reacties gehad op mijn spellingscontrole probleem. Nu zei iemand tegen me dat ik outlook opnieuw zou moeten installeren. Het probleem is dat bij de aanschaf van deze pc win xp er al op geinstalleerd was en heb er alleen een zogenaamde recovery cd bij gekregen. (gekocht bij mycom) Hoe kan ik nu outlook er weer opnieuw op installeren? Alvast bedankt! Marsekie Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2002 sorry voor de hoeveelheid dezelfde berichten, de browser leek te blijven hangen! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2002 Dat gelazer ook altijd met die recovery cd's! Komen altijd problemen van. Wat je kunt doen is Internet Explorer incl. Outlook Express (versie 6 die in winXP zit) downloaden van de Microsoft Site. Klik [url=http://www.microsoft.com/windows/ie/downloads/default.asp]hier[/url] Groetjes, Noztra. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2002 blijft mijn mail e.d wel bewaard als ik outlook opnieuw installeer? Tja, zo'n recovery cd is niet zo handig... Bedankt weer! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 april 2002 Als het goed is wel. Je kunt natuurlijk voor de zekerheid een back-up maken. Je hebt ook nog kans dat hij een zg. Repair optie heeft. Succes, Noztra. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2002 In Outlook Express wordt de spellingcontrole gebruikt die bij de volgende Microsoft Office-programma's wordt geleverd: Microsoft Word, Microsoft Excel en Microsoft PowerPoint. Als u geen van deze programma's hebt geïnstalleerd, is de opdracht Spellingcontrole niet beschikbaar. Groetjes. Wim Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 april 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 april 2002 Ook al had je geen recovery CD dan nog... bij de setup van Windows XP kun je Outlook Express ook niet los installeren. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen