Ga naar inhoud

VSMON heeft fout veroorzaakt in Kernel 32.dll

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb vanavond een trial opgehaald van F-Secure ( antivirus programma). Toen ik dit geïnstalleerd had kreeg ik ineens een melding VSMON heeft fout veroorzaakt in Kernel 32.dll Later ook een melding Explorer heeft fout veroorzaakt in Kernel 32.dll. Nu doet mijn computer ineens heel rare dingen. Soms kan ik niet inloggen bij Mxstream, alles loopt vast enz. Je zou zeggen dat het aan dat nieuwe programma ligt. Heeft iemand een idee wat Kernel 32.dll is? Oplossing? Alvast bedankt Ruurd
Link naar reactie
Vsmon is een ZoneAlarm bestand. Je kunt proberen ZA te verwijderen en opnieuw te installeren. Als je het goed wilt doen, met zo weinig mogelijk kans op ellende, verwijder je ZA als volgt: Vink op het tabblad 'Configure' 'load ZoneAlarm at startup' UIT. Start vervolgens Windows opnieuw op. Dan ben je zeker dat er geen ZA files geladen worden. Vervolgens verwijder je ZA via Configuratiescherm/software. Start Windows weer opnieuw op, en installeer ZA opnieuw. Succes, Ton [ Dit Bericht is bewerkt door: TonKlein op 2002-01-25 22:58 ]
Link naar reactie
Bedankt Ton, Ik had het kunnen weten dat jij weer met een oplossing op de proppen zou komen! ken jij het antivirus programma F-Secure trouwens? Ik heb het vanavond geïnstalleerd maar ik heb geen idee of mijn binnenkomende mail nou gescaned wordt of niet. Vroeger bij Norton zag ik altijd zo'n vergrootglaasje. nogmaals dank Ruurd
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...