anoniem Geplaatst: 25 januari 2002 Delen Geplaatst: 25 januari 2002 Ik heb vanavond een trial opgehaald van F-Secure ( antivirus programma). Toen ik dit geïnstalleerd had kreeg ik ineens een melding VSMON heeft fout veroorzaakt in Kernel 32.dll Later ook een melding Explorer heeft fout veroorzaakt in Kernel 32.dll. Nu doet mijn computer ineens heel rare dingen. Soms kan ik niet inloggen bij Mxstream, alles loopt vast enz. Je zou zeggen dat het aan dat nieuwe programma ligt. Heeft iemand een idee wat Kernel 32.dll is? Oplossing? Alvast bedankt Ruurd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2002 Vsmon is een ZoneAlarm bestand. Je kunt proberen ZA te verwijderen en opnieuw te installeren. Als je het goed wilt doen, met zo weinig mogelijk kans op ellende, verwijder je ZA als volgt: Vink op het tabblad 'Configure' 'load ZoneAlarm at startup' UIT. Start vervolgens Windows opnieuw op. Dan ben je zeker dat er geen ZA files geladen worden. Vervolgens verwijder je ZA via Configuratiescherm/software. Start Windows weer opnieuw op, en installeer ZA opnieuw. Succes, Ton [ Dit Bericht is bewerkt door: TonKlein op 2002-01-25 22:58 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2002 Bedankt Ton, Ik had het kunnen weten dat jij weer met een oplossing op de proppen zou komen! ken jij het antivirus programma F-Secure trouwens? Ik heb het vanavond geïnstalleerd maar ik heb geen idee of mijn binnenkomende mail nou gescaned wordt of niet. Vroeger bij Norton zag ik altijd zo'n vergrootglaasje. nogmaals dank Ruurd Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2002 Hoi Ton, Ik heb ZoneAlarm verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Nu krijg ik toch steeds nog de melding IE heeft een fout veroorzaakt in Kernel32.dll. en dan wordt IE afgesloten. Heel vervelend. Heb jij misschien een idee wat dit nou weer kan zijn? bedankt Ruurd Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen