anoniem Geplaatst: 24 januari 2002 Delen Geplaatst: 24 januari 2002 Ik heb een nieuwe computer besteld met Windows XP als besturingsprogramma. Nu hoor ik echter ook negatieve berichten over Windows XP. Zoals: Alles wordt geregitreerd door Microsoft. Niet alle drivers worden ondersteund. Niet alle spellen draaien onder XP. Wie geeft mij advies en welke andere Windows versie moet ik anders kiezen? (Bedankt voor Uw reactie) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2002 Moderne hardware wordt wel door XP ondersteunt, je krijgt eerder problemen met oudere hardware. Als je oudere (1 à 2 jaar) spellen wilt spelen krijg je misschien compatibiliteitsproblemen, maar als je geen spellen speelt of alleen nieuwe zul je nergens last van krijgen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2002 Dag, Als je een nieuwe computer koopt moet je er juist windows xp opzetten. XP wordt bij een nieuwe computer optimaal ondersteund. Ook je nieuwere spelletjes werken goed op xp. Gr.Jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2002 Wat betreft de drivers: je kunt, als er geen XP-drivers zijn, vaak ook uitwijken naar de Windows 2000-drivers. Voor spellen kan de compatibiliteitsmodus uitkomst brengen. Verder geldt dat XP stabieler is dan de Win9x-reeks. Qua snelheid merk je eigenlijk geen verschil. Mocht je nog een cdrom met een oudere Windowsversie bezitten, kun je een dual-boot overwegen. Dus twee besturingssystemen op één PC. De oudere software en spellen draai je onder de "oude" Windows, de nieuwe onder XP. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen