anoniem Geplaatst: 24 januari 2002 Delen Geplaatst: 24 januari 2002 Na installatie van XP zijn de vermelding van de cd-rom en cd-RW niet te vinden in de verkenner noch in My computer. Als ik een cd-rom in de speler doe reageert hij echter wel. Autorun peinz ik. Hoe krijg ik de drivevermeldingen terug. ps. bij hardware in het configuratiescherm staan beide spelers wel vermeld. Er wordt echter aangegeven dat drivers beschadigd zijn??. Lijkt mij dat van deze ongeveer 4 maanden oude spelers goede drivers in XP aanwezig moeten zijn? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2002 Hoe staan ze vermeld in de device manager? En welk type spelers zijn het? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2002 LG cd-rw ced 8080 B en A-Open 12xDVD-rom AMH Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2002 Begin eens met het deinstalleren van je brandprogramma. Daarna het programma weer installeren is meestal de remedie. André Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen