anoniem Geplaatst: 24 januari 2002 Delen Geplaatst: 24 januari 2002 Vanwege het niet draaien van bepaalde programma's onder windows ME, heb ik onlangs mijn C-partitie geformatteerd en daarop Windows 98 geinstalleerd. Nu krijg ik dagelijks bij de eerste start van de computer een melding dat er een registerfout is aangetroffen en dat dit wordt hersteld. Verder krijg ik na korte tijd een bericht dat bepaalde bestanden door een programma zijn vervangen door ouderen versies. Het gaat dan om de volgende bestanden commctrl.dll, commdlg.dll, ddhelp.exe, ddraw.dll, dsound.dll, msjstick.drv en shell.dll. Weet iemand wat ik hiermee kan of moet?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2002 Dan is er toch iets niet goed gegaan tijdens de setup...zou deze opnieuw proberen want als je zo al moet beginnen na de setup... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2002 Dag, Je kan nog proberen het prg. Regclean van MS te gebruiken. Als dit ook niets opleverd. Zal je opnieuw alles moeten installeren. Gr. Jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 januari 2002 Norton windocter (onderdeel van system wworks) kan ook uitkomst bieden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 25 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 25 januari 2002 Mijn ervaring met Registerfouten tijdens het opstarten (terugzetten van oudere versie van het register) is dat dit meestal duidt op een probleem met het geheugen. Als dit na een schone installatie zo blijft, dan zou ik een een ander geheugenbankje proberen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2002 Scanreg/restore al geprobeert? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2002 probeer de nieuwste directX 8.0 drivers te installeren. volgens mij heb je een spelletje geinstalleerd met oude drivers directX suc6 Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen