anoniem Geplaatst: 23 januari 2002 Delen Geplaatst: 23 januari 2002 Ik heb net service pack 2 geinstalleerd en dacht daar goed aan te doen........mis. Tijdens opstarten krijg een wereld van mededelingen voorgeschoteld o.a.: "kan de entrypoint van procedure MD5Final niet vinden in dll bestand ADVAPI32.dll" "SBServ.exe entrypoint niet gevonden" "MSTask.exe entrypoint niet gevonden" en nog veel meer..! Hebben jullie ervaring met dit fenomeen en wat kan ik er aan doen anders dan rigoreus W2000 opnieuw installeren? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2002 Dag, Daar is aardig wat mis gegaan! Ik moet zeggen ik heb die sp2 op al heel veel computers geinstalleerd heb en ontving tot nog toe nog nooit een foutmelding. Maar heb je toen je upgrade met het sp2 de instelling gekozen om je oude gegevens te bewaren. Indien ja dan kan je nog terug naar je oude situatie. Zo neen dan kan je het nog proberen via systeem herstel (booten via de cd-rom) de zaak te herstellen. Gr. Jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2002 De herstel procedure via de CDrom heb ik geprobeert echter er wordt gevraagd het administrator password op te geven, die heb ik niet dwz in win2000 blanco gelaten. Nadat ik hier enter deed komt de melding: C:WINNT en meer gebeurt er niet. nogmaals enter geeft steeds C:WINNT. JanG Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2002 De herstel procedure via de CDrom heb ik geprobeert echter er wordt gevraagd het administrator password op te geven, die heb ik niet dwz in win2000 blanco gelaten. Nadat ik hier enter deed komt de melding: C:WINNT en meer gebeurt er niet. nogmaals enter geeft steeds C:WINNT. JanG Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2002 Heb je al geprobeerd om in safe mode op te starten en het service pack te deinstalleren? Anders hoop ik dat je een ERD (emergency rescue disk) hebt gemaakt via NTBackup, dan kun je daar nog mee terug. (Via repair mode in de setup van windows 2000 vanaf de cd). Ik denk dat je met de recovery console ook niet veel verder komt in dit geval [ Dit Bericht is bewerkt door: Prasatko op 2002-01-23 21:49 ] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen