anoniem Geplaatst: 23 januari 2002 Delen Geplaatst: 23 januari 2002 Drivers van de geluidskaart zijn opnieuw geinstlleerd (ALS120). Bij test in de directory is er wel geluid op de boxen, maar bv. bij opstarten, spelletjes etc niet. Wie kan mij vertellen waar te zoeken? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2002 Test in de directory? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2002 De drivers had ik in zijn totaal in een directory op de harde schijf geplaatst. In deze directory stond ook een test bestandje. Als je na installatie op dit bestand dubbelklikte was er geluid. Daarna proberen om via instellingen/configuratiescherm/geluiden een windows geluid te horen. Nada, niets, hoe kan dit? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2002 Is er in apparaatbeheer niets geks te vinden dan? Geen uitroeptekens ofzo? Is de geluidskaart goed geinstalleerd daar? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2002 van welk formaat is dat test bestandje? kan me wel voorstellen dat hij midi moeteloos afspeelt maar met wave (spelletjes meestal) problemen heeft. staat je geluidskaart wel als standaardapparaat voor het afspelen van Wave ingesteld? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2002 De geluidskaart staat goed geinstalleerd. Nergens uitroeptekens. Ik heb het bestandje nu niet bij de hand. Zit in een computer op mijn werk. Zal morgen zeggen welk bestandsformaat het was. Help me nog even, waar stel ik hem als standaard geluidsapparaat in? [ Dit Bericht is bewerkt door: A. van Halderen op 2002-01-23 14:07 ] [ Dit Bericht is bewerkt door: A. van Halderen op 2002-01-23 14:09 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 januari 2002 Iedereen die heeft geprobeerd te helpen bedankt. Het probleem is verholpen. Na herinstallatie en 3x opstarten was er weer geluid. Vreemd maar waar. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen