anoniem Geplaatst: 23 januari 2002 Delen Geplaatst: 23 januari 2002 Hi, Ik heb XP pre-installed gekregen op mijn nieuwe Pc maar wil opnieuw en schoon beginnen. (huidig: 1 HD ,1 partitie Fat32, Gewenst: 1 HD, 2 part. NTFS) 1) Kan iemand mij uitleggen welke stappen ik moet uitvoeren om XP te herinstalleren en 2 part. ntfs te krijgen. (btw, nog nooit geformatteerd of geconverteerd :sad: 2) moet ik hiervoor PartitionMagic aanschaffen ? 3) Moet of kan ik een backup maken van mijn OS? en zo ja, hoe? Veel vragen op de vroege ochtend, maar alvast bedankt ======================================== Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2002 Als je gewoon opstart met de XP cdrom kan je tijdens de setup je partities net zo indelen zoals je zelf wilt. De uitleg erover in de setup is ook heel duidelijk. Je kan een backup maken van je huidige OS, maar ik raad dit af aangezien het altijd beter is een nieuwe schone installatie te doen. Hooguit kan je je mail en andere dingen backuppen. [ Dit Bericht is bewerkt door: Hipapipa op 2002-01-23 09:43 ] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen