anoniem Geplaatst: 22 januari 2002 Delen Geplaatst: 22 januari 2002 Ik zoek me suf, maar ik kan niet vinden waar xp de favorieten opslaat. Ook kon ik onder 98se kijken bij "winipcfg" of mijn verbinding goed was voor internet, maar ook dat is veranderd? Prachtig mijn nieuwe computer, maar xp vind ik nog maar vrij lastig. Weet iemand deze vragen en eventueel nog meer verschillen dan 98se? :???: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2002 Dag, Wat dacht je van de map Document and Settings en daaronder de map Favorieten Verder zijn er natuurlijk heel veel verschillen tussen windows 98 en Windows xp. Het gaat te ver dit hier allemaal uit te gaan leggen. Gr. Jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2002 Bedankt, je moet het net maar ff weten zie je wel. Wat me ook niet likt, is om mijn oude berichten uit de oude computer over te zetten naar de nieuwe. Bij importeren geeft deze aan als ik naar de juiste map ga dat er niets te vinden is. Ik kan daar ook de map niet van vinden? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2002 Oner systeemwerkset zit een [b:4fe17f29f2]wizard bestanden en instellingen overzetten[/b:4fe17f29f2] Heeft mij al meer dan eens gered. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2002 Hi, Probeer in het vervolg eens met de zoekfunctie. Vind bijna alles! Succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2002 "winipcfg" in XP; start / uitvoeren / cmd (er opent een dos scherm) / tik hierin ipconfig eventueel met een /all erachter als je meer netwerkkaarten hebt of ook je DNS en gateway en andere sooi wil zien. of tik ipconfig /? voor nog meer mooie opties. je@n Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen