Ga naar inhoud

Van DirectX 8.1 naar DirectX 7

anoniem

Aanbevolen berichten

Ollah, daar was ik weer, mn chello verbinding doet het weer ff dus daar wil ik ff gebruik van maken door deze topic te plaatsen. Ik heb DualBoot (win98/win2k) en ik heb in bijde versie's heb ik DirectX 8.1 geinstaleerd. Maar ik krijg in win98 een fout melding wat betrekking heeft op DirectX 8.1 het gaat om een stukje software wat dus niet wil werken met 8.1 Nu wil ik dus graag trug naar 7/7.1 weet iemand hoe ik dat kan doen zonder dat ik win98 opnieuw moet installeren. Ik heb het vaker gelezen op het forum, maar ik kan het niet trug vinden. Met vriendelijke groet, TSC
Link naar reactie
Moet je eerst DirectX 8.1 eraf gooien. En dan DirectX 7/.1 erop zetten. Microsoft raad dit ten zeerste af en er zullen meerdere mensen op tegen zijn. Maar ik heb het ook gedaan. Werkte perfect en er gebeurde niets (niets fout dan). Maar het is op eigen risico. DirectX Buster download je van http://www.directxbuster.de/index_e.html Daar staat ie ergens. En wat verder naar onderen staan verschillende DirectX versies(waaronder 7.0). Succes ermee, Michel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...