anoniem Geplaatst: 22 januari 2002 Delen Geplaatst: 22 januari 2002 Hoi, De laatste tijd krijg ik vaak meldingen van windows als ik programma's opstart en/of installeer. "Dit programma heeft een ongeldige bewerking veroorzaakt". Wie weet wat er loos kan zijn, en hoe ik er vanaf kom? Het systeem is een P111 met NVIDIA 32MB grafische kaart. Alvast bedankt, John. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2002 Kan echt van alles zijn...geef eventueel eens de precieze melding inclusief alle info van de melding. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2002 Hoi Hipapipa, Bedankt voor je reactie. Het gaat om het spel A2racer goes USA. Die is geïnstalleerd en komt dan terecht in de bestaande map van Davilex waar ook A2Racer 3 staat. Echter bij het opstarten krijg je dus de bovenstaande melding. Ook bij andere spelletjes en soms ook bij Office-toepassingen krijgen we hiermee te maken. Meer zou ik echt niet kunnen doorgeven, want dat staat er nu eenmaal. Groet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2002 kan je precieze melding geven? meesal wordt daarin namelijk een bestand of driver vermeld, wat ons wat meer kan zeggen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2002 Hoi Rip-Rip, Ook bedankt voor de reactie. Het volgende is het probleem: Het gaat zoals gezegd om de A2Racer goes USA. Stop je de (originele) cd in het station kun je 'setup' uitvoeren. Na 84% installeert ie DirectX. Alles gaat feilloos, en na de installatie kun je op het icoontje van het spel klikken om te starten. Dan komt ie na de beginscherm met het volgende: "Dit programma heeft een ongeldige bewerking uitgevoerd en wordt afgesloten. Neem contact op met de leverancier als het probleem zich blijft voordoen". Hierbij komt het schermpje met die rooie kruis in beeld. Verder staat er niets omtrent drivers of andere gegevens. Kun je hier wat mee? Alvast bedankt, John. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2002 Ik ben niet zo thuis in de Directx wereld, maar ik gok dat daar je probleem zit. Ik weet niet welke versie van Directx en je hebt en welke videokaart/geluidskaart je hebt. Ik gok dat je in die hoek moet zoeken. Misschien als die info post, dat iemand er hier meer mee kan (of in het multimedia gedeeltje) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2002 OK bedankt grtz, john. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen