anoniem Geplaatst: 21 januari 2002 Delen Geplaatst: 21 januari 2002 Beste meedenkers, Hier een taaie..vraag. XP Pro werkstations. Netware 6. ZEN 3. Dynamic Local User. Ik wil op de XP doos een zodanig default profiel maken, dat gebruikers met gebruikmaking van dynamic local user zonder verdere inspanning (=aanpassing van mijn kant) allemaal hetzelfde uiterlijk en 'innerlijk' van XP aanschouwen... XP heeft een hidden Default User account, dus daarmee kun je veel met startmenu, desktop enzo. Het nieuwe startmenu is echter erg hardnekkig, evenals de settings voor de background enzo.. Bedankt voor het meedenken. je@n Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 januari 2002 Dag, Ik begrijp jouw vraag. Wij werken hier praktisch met dezelfde configuratie en netwerk. Ik heb de locale windows xp stations gedistribueerd via Ghost enterprise. Hierdoor hebben alle users dezelfde image en kijken derhalve altijd tegen hetzelfde innnerlijk en uiterlijk aan. Misschien heb je er iets aan. Gr. Jan Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen