anoniem Geplaatst: 20 januari 2002 Delen Geplaatst: 20 januari 2002 In mijn versie van Windows XP [home] heeft Compaq om een of andere reden twee toestenbordinstellingen (Nederlands en VS Internationaal) meegeleverd. Ergens wel aardig. Nu doet zich de vreemde situatie voor dat verschillende MS programma's de toetsenbordinstellingen verschillend oppakken. Dus bijv. MS Word en MS Outlook Express zijn tegelijkertijd open, maar MS Word denkt dat het toetsenbord een NL indeling heeft terwijl Outlook (terecht) ervan uitgaat dat ik de VS indeling wil gebruiken. (Overigens wil XP zelf ook nog wel eens van gedachten wisselen over de toestenbordindeling.) Nu vermoed ik dat het verwijderen van de NL indeling alles zou moeten oplossen, maar wellicht heeft iemand meer ervaring met dit wispelturige gedoe. (U ziet, ik heb nog geen XP-naslagwerk. Zie mijn vorige topic.) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2002 Je zou zeker de NL indeling kunnen verwijderen, die wordt toch minder gebruikt dan de US Internationaal. Gewoon doen, je kunt em altijd zo weer toevoegen. Zie maar dat je eigenlijk geen boek nodig heb, je hebt ons! :wink: mvrgroet Edmond Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2002 Alweer zo'n snelle reactie. Reuze! Over dat boek: ik vind dat je toch eerst zelf aan de slag zou moeten, voordat je een forum lastig valt. Veel vragen lijken mij (laat ik voorzichtig zijn) nogal eens wat snel gesteld. Die vragen worden vaak beantwoord met wat knip en plakwerk uit de helpfile: lik op stuk, en terecht! PeBo Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2002 [quote:ac4488c13d] Veel vragen lijken mij (laat ik voorzichtig zijn) nogal eens wat snel gesteld. Die vragen worden vaak beantwoord met wat knip en plakwerk uit de helpfile: lik op stuk, en terecht![/quote:ac4488c13d] Eindelijk iemand die het snapt! :grin: Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen