Ga naar inhoud

Toetsenbord "emigreert" spontaan

anoniem

Aanbevolen berichten

In mijn versie van Windows XP [home] heeft Compaq om een of andere reden twee toestenbordinstellingen (Nederlands en VS Internationaal) meegeleverd. Ergens wel aardig. Nu doet zich de vreemde situatie voor dat verschillende MS programma's de toetsenbordinstellingen verschillend oppakken. Dus bijv. MS Word en MS Outlook Express zijn tegelijkertijd open, maar MS Word denkt dat het toetsenbord een NL indeling heeft terwijl Outlook (terecht) ervan uitgaat dat ik de VS indeling wil gebruiken. (Overigens wil XP zelf ook nog wel eens van gedachten wisselen over de toestenbordindeling.) Nu vermoed ik dat het verwijderen van de NL indeling alles zou moeten oplossen, maar wellicht heeft iemand meer ervaring met dit wispelturige gedoe. (U ziet, ik heb nog geen XP-naslagwerk. Zie mijn vorige topic.)
Link naar reactie
Alweer zo'n snelle reactie. Reuze! Over dat boek: ik vind dat je toch eerst zelf aan de slag zou moeten, voordat je een forum lastig valt. Veel vragen lijken mij (laat ik voorzichtig zijn) nogal eens wat snel gesteld. Die vragen worden vaak beantwoord met wat knip en plakwerk uit de helpfile: lik op stuk, en terecht! PeBo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...