anoniem Geplaatst: 20 januari 2002 Delen Geplaatst: 20 januari 2002 Hallo allemaal , ik heb op mijn compaq laptop windowns 2000 draaien . Draait opzich wel lekker , en als ik hem dock geeft hij verder geen problemen . Alleen mn netwerkadapter herkent hij niet . Ik ben al de compaqsite geweest om drivers te downloaden . Maar dr staan geen drivers voor de netwerkadapter onder windows 2000 . Weet iemand een oplossing , of dat ik een andere driver voor deze apdapter kan installeren? Alvast bedankt greetz TijnTjuh Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2002 Welke netwerkadapter heb je het over? Die van je dockingstation of eentje in de laptop zelf? En om welk type netwerkkaart gaat het? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2002 [quote:b94d735325] Op 2002-01-21 10:25, schreef Hipapipa: Welke netwerkadapter heb je het over? Die van je dockingstation of eentje in de laptop zelf? En om welk type netwerkkaart gaat het? [/quote:b94d735325] Nou dat weet ik dus niet , dat ik juist mn probleem , want die adapater zit in mn dockingstation , maar weet niet welke drivers ik ervoor kan of moet gebruiken Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen