Ga naar inhoud

blauw scherm

anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds ik Windows ME op mijn comp. gebruik krijg ik de meest wonderlijke waarschuwingen en afsluit schermen ooit. Tot nu toe met behulp van jullie site (en systeem herstel) prima opgelost en verholpen. Gisteren avond een mooi blauw scherm met de volgende tekst; Fout 06:0000:00003033 Wat is dit nu weer wie kan mij vertellen wat dit nu weer is?
Link naar reactie
Tja..... Dat zijn nou de beroemde schermen van billy boy gates. Is moeilijk te zeggen wat het is. Het zou kunnen (zou) dat je geheugen kapot is. Hoe er achter te komen? geheugen van iemand lenen en plaatsen dan weer kijken of je een blauw scherm krijgt. Tevens kan het ook helpen om Windows update te draaien. En... Wat ik al meer zeg in berichten NEEM GEEN ME maar dat is natuurlijk persoonlijk alleen het is gewoon een OS met enorm veel bugs. Met vriendelijke groet, Rogier Swarts
Link naar reactie
[quote] Op 2002-01-20 13:04, schreef henkvisser: Sinds ik Windows ME op mijn comp. gebruik krijg ik de meest wonderlijke waarschuwingen en afsluit schermen ooit. Tot nu toe met behulp van jullie site (en systeem herstel) prima opgelost en verholpen. Gisteren avond een mooi blauw scherm met de volgende tekst; Fout 06:0000:00003033 Wat is dit nu weer wie kan mij vertellen wat dit nu weer is? Bedankt voor de tip. Zal laten weten of het gelukt is. M vr gr H
Link naar reactie
Dag, Windows ME = More Errors. Het is een OS dat eigenlijk niet had mogen worden uitgebracht. Om commerciele redenen is het os uitgebracht. Bij de microsoft helpdesk waar ik vertoefde tijdens de eerste weken na introductie van windows me waren de problemen enorm. Dus 1 advies weg met Windows ME en installeer Windows 2000. Naar mijn mening het meest stabiele windows os tot nu toe. Gr. Jan
Link naar reactie
Het is denk ik niet makkelijk te zeggen welke windows beter is. Bij mij draade win me perfect (is nu win xp) en windows 2000 wilde die al niet eens installeren. (blue screen met de error "inacessable_boot_device") (al is win 2000 natuurlijk wel stabieler, door de win NT kernel) ps windows me stond dacht ik toch echt voor Meer Ellende :razz:
Link naar reactie
Naar mijn bescheiden mening wordt ELKE versie van Windows uitgebracht om commerciele redenen. En dus bevat ook ELKE versie van Windows een onwaarschijnlijk aantal bugs. Niet dat je de meeste daarvan ooit tegen zult komen, maar toch. Als je onder Windows de juiste drivers installeert, je PC er geschikt voor is en je geen "lastige" programma's installeert, dan zullen de meeste versies zich normaal gedragen. Het probleem is vaak dat iedereen direct "de nieuwste versie" wil, ook als dat niet verstandig is. Hoeveel mensen hebben zu XP draaien op een PC van meer dan 2 jaar oud? En toch verwacht iedereen dat dat probleemloos draait! Ik weet wel dat WinME een "tussen-versie" was, en Bill heeft er flink aan verdiend. Maar wie stonden er dan allemaal met hun geld in de hand in de rij om die nieuwe versie te kopen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...