anoniem Geplaatst: 20 januari 2002 Delen Geplaatst: 20 januari 2002 Ik gebruik win2000 prof. Als ik gebruik wil maken van een van de tools onder "systeembeheer"krijg ik een foutmelding dat de benodigde temp map niet kan worden gevonden. Hiermee hangt denk ik samen het niet kunnen gebruiken van winzip self extractor, die bij gebruik een internal error geeft. Wie kan helpen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2002 Dag, Kan je duidelijker zijn welke temp er niet wordt gevonden. Indien het een systeem temp is dan is het wellicht zinvol om je installatie te herstellen via het opstarten via de cd-rom met de windows 2000 software. (Draai setup) Doe daar na verloop van tijd de optie systeem herstellen. Zeer waarschijlijk wordt de fout verholpen. Gr. Jan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2002 of open command prompt doe eens 'set temp' en kijk of de map bestaat waar hij naar wijst Wim -- http://www.win2kwereld.nl Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen