anoniem Geplaatst: 20 januari 2002 Delen Geplaatst: 20 januari 2002 Hallo iedereen ik heb geprobeerd het programma DVDeo (ook besproken in de laatste CT) te installeren waarmee DVD-films op CD kunnen worden gezet, maar het werkt niet ?? De installatie verloopt zonder problemen maar bij het lezen van een DVD word het proces telkens afgebroken ? Op de Homepage http://www.denda.nl word een beetje vaag gedaan over XP. mijn vraag is; heeft iemand hier ervaring mee of eventueel een oplossing ? bvd John [ Dit Bericht is bewerkt door: nhojnavslig op 2002-01-20 08:31 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2002 [quote:39c579ae50] waarmee DVD-films op CD kunnen worden gezet[/quote:39c579ae50] Heb je dan wel een DVD Brander? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2002 Nee, maar daar is DVDeo dus juist voor, die comprimeert eea dusdanig dat het op een (of meer?) gewone CD's kan worden gebrand. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2002 dit klopt ik heb ook dvdeo draaien onder XP maar dit loopt voor geen meter. dus toch maar een dual boot met 2000 daar werkt dvdeo wel onder (volgens fabrikant) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 januari 2002 hmmm... ik had het onder windows 2000 draaien en daar doet het het wel, maar het knipt de film raar af (rekt het beeld uit, of knipt de boven en onderkant eraf) maar het rippen en coderen ging wel goed. en het geluid is ook goed. maar denda weet het waarschijnlijk niet, die vertalen volgens mij alleen maar, zij programmeren niet (en reageren ook niet op mailtjes...) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen