Ga naar inhoud

Beste rewrite software voor XP

anoniem

Aanbevolen berichten

Dag, Ik heb beroepshalve alle bekende brander software getest die onder windows xp werkt. Getest zijn: Nero 5564 WinOncd 5 Easy cd-creator 5 met update naar d Voor het normale brander werk doen alle drie programma's het zonder morren of stoten. Nero was het snelst met alle testen. Maar gedroeg zicht wat vreemd bij het wegschrijven van grote bestanden > 300 mb op verschillende rw schijfjes. Het gaf aan dat het branden succesvol was verlopen maar als je nadien de sessie opende dan kreeg je de melding van een defecte cd. Dit op verschillende soorten pc's, met idem brander's. Zal waarschijnlijk wel een bugje zijn van Nero. Ik heb het probleem geparkeerd bij Ahead. (makers van Nero) Roxio WinOn CD 5 draait prima op windows xp. Het enige wat er bij ontbreekt is de ondersteuning van de (aller) nieuwste cd writers. Dit duurt relatief lang voordat ze voor deze software drive updates uitbrengen. Deze software komt uit hetzelfde huis van Easy cd-creator (Roxio). Ik heb het vermoeden dat roxio easy cd creator wat voortrekt betreft ondersteuning van nieuwe writers en qua publiciteit. Tot slot het programma Easy cd-creator 5 met update naar versie d werkt prima onder xp. Van alle programma's vond ik de optie om direct cd (het heet overal anders) te gebruiken heel matig en dit werkt in het algemeen niet of niet best onder windows xp Gr. Jan
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Ga naar Systeembeheer/Services/Imapi CD burning Com Service daar kan je de functie uitschakelen.[quote:ca865a3fd9] Op 20-01-2002 22:11, schreef fatman: Zelf zit ik te emmeren met Direct CD en Easy CD Creator 5.02d van ROXIO, alles geupgrade naar 5.02d, ik gebruik het alleen voor data maar het werkt nog lang niet perfect, onder ME liep het feilloos.Maar je kun je de brander van XP ook uitschakelen (hoe ??) ik heb er steeds conflicten mee. [/quote:ca865a3fd9]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Populaire leden

Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

• Leden

Geen leden om te tonen

• Nieuwe aanmaken...