anoniem Geplaatst: 19 januari 2002 Delen Geplaatst: 19 januari 2002 zie bij het opstarten van winxp (aanmelden) mijn gebruikersnaam staan welke ik ook gebruik bij het inloggen bij Mxstream.Echter als ik hetzelfde wachtwoord intoets start winxp niet op.Hoe krijg ik dat weer weg?(heb ws. een verkeerde instelling gemaakt bij gebruikers. Ik hoop dat een van jullie mij kan helpen. Alvast bedankt Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2002 Kun je bij het inlogscherm een keuze maken of heb je hier maar een gebruiker staan? Staat hier maar één gebruiker, dan heb je een probleem. Zonder het juiste wachtwoord kom je niet ingelogd? Heb je de harddisk met NTFS geformateerd? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2002 Je hebt tijdens de setup van XP een wachtwoord moeten opgeven, en die zou je moeten kunnen gebruiken. Extra gebruikers die je aan het eind in de setup aan laat maken krijgen standaard geen wachtwoord toegekend, dus misschien kan je zonder een wachtwoord in te vullen wel inloggen. En anders heb je dat wachtwoord toch zelf gekozen op een gegeven moment en zou je die dus moeten gebruiken. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen