anoniem Geplaatst: 18 januari 2002 Delen Geplaatst: 18 januari 2002 Ik heb een niuewe XP compuiter en heb nogal veel problemen met het installeren van bepaalde software. Norton Utilities 2002 en Roxio Easy Cd Creator 5. (Platinum) generen foutmeldingen 1406 en 1402 en draaien de installatie zelfs terug. Microsoft weet van niks. Weet iemand wel raad? Bedankt alvast. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2002 Heb je na het installeren van roxio de update's geinstalleerd? Het is de bedoeling dat als je het prog.installeerd,je niet af moet sluiten maar eerst de update's moet installeren. (kijk eens ff op de roxio site) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2002 vergeet niet bij Roxio de nieuwste updates te downen namelijk, ecdc_v502d_up.exe (5.7mb) en xp_up.exe (2.3mb)alleen deze werken, verder sluit ik mij aan bij vorig antwoord. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2002 Je schrijft dat het een nieuwe computer betreft. Heb je nog een oudere Windows versie liggen, bijvoorbeeld 98SE ofzo? Dan zou je WinXP er eens even af moeten halen en die oudere Windows installeren. Als je pech/geluk hebt zie je dan die problemen ook. Vaak schuiven hardwareleveranciers allerlei problemen op het matje van het OS terwijl het gewoon fouten van henzelf zijn. Die kun je op deze manier wat duidelijker maken. Ook voor jezelf. Zit het in XP of ergens anders... Succes ermee. Mvrgroet Edmond Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen