anoniem Geplaatst: 18 januari 2002 Delen Geplaatst: 18 januari 2002 Ik heb nou voor de zoveelste keer de volgende error als ik naar een andere computer op mijn netwerk probeer te surfen: "werkgroep is niet toegankelijk" of als ik het een andere keer probeer: "kan het netwerkpad niet vinden". Deze error heb ik al op verschillende computers overal een keer gehad, en als je het een tijdje later probeert draait het als een zonnetje. Tenminste, tot nu toe dan. Tegenwoordig is dit het enige dat windows kwijt wil over het netwerk... is er iemand die weet waar dit aan ligt, of nog beter: hoe je het op kan lossen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 januari 2002 meer specs aub OS tcp/ip instell hub indelingen etc Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2002 Ik draai op de server windows 2000. Daar staat winroute op geinstalleerd die met dhcp de ip's uitdeelt incl. gateway adres , dns en een lease time van 1 dag. De computers zijn verbonden met via een 8 prt 10/100 switch. De server en de client hebben een standaart realtek 10/100 netwerkkaart). Het enige geinstalleerde protocol is tcp/ip, en natuurlijk is file and prntersharing geinstalleerd. Als ik weer eens die error heb, dan kan ik wel de server pingen en zelf internetten op de client pc's maar harddisk browsen lukt niet. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen