anoniem Geplaatst: 18 januari 2002 Delen Geplaatst: 18 januari 2002 elke folder op elke HD van mij is altijd readonly als ik bij properties kijk. waarom is dat zo? en als ik ze niet-readonly maak en op ok druk en daarna weer kijk zijn ze gewoon weer readonly. ik heb admin rechten. fat32 heeft er ook last van alles partities weggooien en opnieuw aanmaken helpt ook niet.. herinstall van xp dus ook niet... iemand ideeën hoe ik dit oplos? Kan er wel normaal mee werken, maar iets met de webserver bij werken (via asp in een database (acces) wil niet... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2002 Mijn ervaring is dezelfde. Alleen ik zie 3 opties voor het vakje alleen-lezen : leeg, een blokje en een vinkje. Maak ik het vakje leeg of een vinkje, dan wordt ook nog gevraagd of ik dit ook wil voor alle submappen. Daarna wordt het altijd een blokje. Klaarblijkelijk is dit alleen iets voor files en niet voor mappen. In de Help kan ik niets vinden over de betekenis van zo een blokje. Succes ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2002 Heb je die documenten van een CD gekopieerd? Meestal staan die standaard op Read-Only. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 20 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2002 Het gaat over alle directories!!! dus niet alleen om gekopieerde dirs van cd... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen