Ga naar inhoud

XP en Office 2000

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds kort een probleem met Office 2000, draaiend onder Windows XP. Zowel Excel, als PowerPoint worden meteen na het opstarten weer afgesloten. Word en Access vertonen het probleem (nog) niet. Opnieuw installeren van het Office pakket heeft niet geholpen, net zo min als het uitvoeren van een systeemherstel van XP. Iemand enig idee waardoor dit vreemde verschijnsel wordt veroozaakt? [ Dit Bericht is bewerkt door: Archimedes op 2002-01-17 22:38 ]
Link naar reactie
Hoi, Er zijn meerdere van dit soort quirks bekend. Velen zijn op te lossen door SR1 van Office 2000 (en of SR2) te installeren. Download die package of voer een upgrade uit via http://office.microsoft.com en dan doorklikken naar Worldwide > Belux (Dutch). Overigens is verwijderen en herinstalleren van Office zelden een uitkomst. Daarvoor is Office een te grote vervuiler van Windows. Wat je wel kunt doen en mogelijk ook hebt gedaan, na de verwijderen enkele speciale opruimtooltjes van microsoft runnen om de vervuiling verder op te ruimen. Eraser2K.exe is de belangrijkste hiervan. mvrgroet Edmond
Link naar reactie
Hoi Edmond Maar wat doe ik nu als er op de site van Windows aangegeven wordt dat ik de patch SR-1 niet kan downloaden omdat deze zich al in mijn compu zou bevinden?? Ik heb gezocht want krijg steeds bij Word ook de melding dat er gezocht wordt naar C:CabsW2K en deze map bestaat niet eens in mijn computer (C:Cabs) Mijn compu is net drie dagen oud, ik heb Packard Bell gebeld, op hun advies, Word verwijderd en opnieuw van de Master Schijf geladen (die ik gelukkig al gemaakt had) maar nog steeds de foutmelding, en als ik Office 2000 erop zet sluit inderdaad Frontpage meteen weer af HELP!!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...