Ga naar inhoud

XP Professional: niet kunnen uitloggen of afsluiten

anoniem

Aanbevolen berichten

Hi, Ik heb sinds kort het volgende bizarre probleem: ik kan niet uitloggen of een shutdown/restart meer doen. Althans: er gebeurt niks wanneer ik dat doe. De PC ratelt even, de floppy wordt gescanned en verder gebeurt er niks. Zelfde met uitloggen. Hibernate of suspend werkt wel. Enige manier om af te sluiten/rebooten is door gebruik te maken van quick user switch en dan in het inlog scherm voor "rebooten" of afsluiten te kiezen.... Iemand enig idee hoe of wat? Ik heb al geklooid met de waardes voor het automatisch eindigen van programma's en services, maar dat lijkt niet te helpen... Kortom: heel irritant! Wie weet een oplossing???
Link naar reactie
[quote:2e56dd4cda] Op 2002-01-17 08:02, schreef Hipapipa: Welke programma's draaien actief in de system tray bij normaal gebruik? [/quote:2e56dd4cda] Teveel om op te noemen. Maar ik heb gisteren een tool gewdowload bij Tucows genaamd "Force Shutdown" en dat werkt dus (als ik 'm in de "force shutdown actions" zet). Maar het blijft bizar!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...