anoniem Geplaatst: 16 januari 2002 Delen Geplaatst: 16 januari 2002 Leuk verbouwd maar ja nu kan ik mijn vraag van vorige week weer opnieuw stellen ik had toen reactie van Ruud de Wit gekregen op de volgende vraag en die vind ik niet meer terug dus bij deze beste Ruud de Wit kan je nogmaals de vraag beantwoorden. Vraag.. De hoofdoverzichtsserver heeft een servermelding ontvangen van computer IKKE die denkt de hoofdoverzichtsserver voor het domein te zijn op transport NetBT_NE20001. De hoofdoverzichtsserver wordt gestopt of er wordt een verkiezing geforceerd. Deze melding krijg ik dus om de 5 min daardoor wordt het logbestand wel heel erg groot. mvg t.palm@hccnet.nl Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 2002 Een dergelijk probleem kan onder meer worden veroorzaakt door een verkeerde netwerkconfiguratie (bv netmask fout) Je kunt ook de browser service uitzetten, dan is het ook weg (van dat foute station) Wim -- http://www.win2kwereld.nl Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen