anoniem Geplaatst: 12 januari 2002 Delen Geplaatst: 12 januari 2002 Mijn toetsenbord verhuist telkens van de US naar Nederland.De teotsen instelling moet op "VS internationaal" sttan maar springt geregeld naar "Nederlands" met dus bijvoorbeeld als gevolg dat een * een ( wordt.Ik zet dan in de taakbalk het vinkje terug naar VS, maar vaak springt de instelling naar enige tijd weer terug naar NLHELP!!!Sander http://come.to/mx-5 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2002 Had het zelfde probleem. Heb op een gegeven moment het NL-toetsenbord verwijderd, en probleem was opgelost. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2002 Ok, maar hoe kan ik er een verwijderen?In mijn apparaatbeheer staat maar 1 toetsenbord (standaard toetsenbord 102/102 toets etc) Alleen als ik kijk bij "beeld - bronnen op type - I-O" zie ik twee toetsenborden. Als ik er hier echter een verwijder komt deze vanzelf weer terug bij een opstart.Dus; hoe verwijder ik die tweede? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2002 Ga met je muis naar het pijltje naast NL. Er verschijnt een label: Opties. Klik hierop en ga naar Instellingen. Je kunt nu naar believen toetsenbord instellingen toevoegen en verwijderen. Voor de leestekens is het VS (zonder internationaal) prettig. Je kunt ook VS internationaal nemen, maar dan moet je na bijv. het leesteken " een ander teken intypen om het zichtbaar te maken. Verwijder alle onnodige toetsenbordinstellingen onder Nederlands. Zorg dat het volgende er komt te staan: Nederlands (Nederland) Toetsenbord Verenigde Staten Let wel, nieuwe toetsenbordinstellingen functioneren pas na herstart van Win XP. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen