anoniem Geplaatst: 11 januari 2002 Delen Geplaatst: 11 januari 2002 Ik had eerst 1 agp videokaart en 1 pci videokaart in me pc zitten, met windows xp btw. Na enig gekloot werkte, ik moest de bios op initialize pci first zetten. Maar, nu heb ik er nog een 3e bij gedaan, maar deze krijg ik niet aan de praat. Hij vind hem, installeert de drivers, en geeft dan in "Device Manager" de volgende foutmelding: Device Cannot Start (code10)De 1e pci videokaart zit in slot 1, de andere in slot 2. Kan iemand mij helpen ?alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 13 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2005 Hebben de drivers van de PCI kaarten geen confilicten met elkaar? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2005 In de tijd van Win98 was er een lijst met namen/types van grafische kaarten die dit ondersteunden. Misschien dat het bij XP ook zo is ? Is het misschien een kwestie van ervoor zorgen dat iedere kaart een eigen interrupt heeft ? btw : het helpt als je zegt welke kaarten & drivers je gebruikt ... // -- edit -- hmmz ... ik zie nu zelf dat dit een dood topic uit 2002 is ... Laten we maar aannemen dat het probleem opgelost is. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen