anoniem Geplaatst: 11 januari 2002 Delen Geplaatst: 11 januari 2002 Ik werk met Outlook Express. In Win Me was dat vlgs mij versie 5. Na overstap naar Win XP (schone installatie nadat ik een backup van ME op andere partitie had gemaakt) wil ik mijn vroegere e mails die ik in verschillende mapppen in outlook express van Me had opgeslagen weer importeren in versie van XP. Echter versie 6 van XP kent versie 5 niet bij opdracht importeren. Moet ik berichten in mijn backup een andere extensie geven ? Wie heeft er een idee? Bedankt voor evt reacties. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2002 Ik kon met versie 6 van outlook express gewoon mijn outlook express 5 berichten importeren door bij import de outlook express 6 indeling te gebruiken. Maar ik moet teogeven het is wel vreemd dat ze outlook express 5 er niet staat weergegeven. Had waarschijnlijk 5 en 6 moeten staan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 11 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 11 januari 2002 Het probleem zit waarschijnlijk in het feit dat je backup bestanden "alleen lezen" bestanden zijn geworden. Vink deze optie uit en je zal ze als het goed is normaal kunnen importeren. Succes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 januari 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2002 Bedankt voor reactie. Inderdaad gelukt om te kiezen voor versie 6 te importeren. Het niet actief maken van alleen lezen bestand was niet nodig. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen