Ga naar inhoud

help k*t windows

anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb een tijd geleden winXP geinstalleerd ter vervanging van win2k, de installatie ging goed maar het opstarten werkte al niet, naja opgelost via linux. maar nu het grootste probleem: hij start niet meer op, k probeerde net nog als user op te starten maar toen bleef hij ook hangen. ik heb volgens mij nix verkeerd gedaan, kan het komen door een nieuwe videokaart (alleen meer geheugen erop)
Link naar reactie
Dag,

Dit probleem heb ik ook gehad. Alle manieren om het systeem te herstellen werkten niet of niet meer goed. Het bleek een virus infectie te zijn die wel door mijn virusscanner was gesignaleerd maar waar geen aktie tegen kon worden genomen. Via ghost heb ik mijn schijf opnieuw geinstalleerd, ongeveer 10 minuten werk. En de problemen waren weer verholpen. Gr. Jan

Link naar reactie
kan zeker aan je videokaatr liggen. Wat zijn je systeemspecs verder?

------------------ Sjaal om, Sjalom. Het wordt koud, heb daar vrede mee.

Jetway 866AS-R, VIA KT266, Creative SbLive! 5.1, AMD XP 1600+, 512mb DDR, GF2 GTS 32mb DDR, 3COM 3C900B-TPO, Maxtor 40Gb, Quantum Fireball EL10.2 10,2Gb, LG CRD-8400B, LiteOn 12010B 12x10x40x Burnproof.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...