Ga naar inhoud

mcafee update gaat niet goed,wat nu?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Mcafee virus definitions:4.0-4179

Ik kreeg onlangs een melding,dat er een update was voor mijn virusscanner, Er stonden twee update's die ik heb aangevinkt en geinstalleerd,dat ging al niet helemaal soepel. Nu blijft mcafee komen met het bericht dat er een update beschikbaar is! Update:scan engine Installed version-4.01.0005.0 Current version-4.01.0006.0 Wanneer ik deze update wil installeren,geeft hij aan roduct already running latest engine files!! Hoe krijg ik die update melding weg???? Ik gebruik Windows XP-home,en mcafee is geinstalleerd door de pc-zaak.Ik heb wel een cd meegekregen met oem version 5.21,maar ik weet niet of ik die onder XP opnieuw kan installeren en dan opnieuw kan updaten naar 6.0 of zo,wie helpt?

Johan

Link naar reactie
Ha mooi, ik ben niet de enige! Sorry. Excuus. Maar mij heeft de automatische updatefunctie van XP al tweemaal tot een herinstallatie van McAfee gedwongen. Beide keren ging de update niet goed en wilde McAfee daarna niet meer starten. Tijdens het starten wordt een bootrecordcheck gedaan, die mekkerde al over missing files.

Van de week gebeurde het me weer, drie maal, en drie maal laat deze ezel... dus toen heb ik inderdaad de SuperDAT file gedownload en handmatig geinstalleerd. Reboot, en alles werkte weer.

Wel vreemd! En vooral slordig.

groetjes Edmond

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...