Ga naar inhoud

Outlook Expres werkt niet(meer)


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem: Als ik OE opstart ontvangt hij keurig alle post. Dan open ik één mailtje en dan verdwijnt alles! Ook kan ik geen post verzenden, ik krijg dan een foutmelding en de helft van de knoppenbalk is dan ook plotseling verdwenen... Ik heb geen virus zegt de nieuwste McAfee en ZoneAlarm werkt ook prima.
Link naar reactie
Ik heb heel kort wel een goed werkende OE gehad. Ik heb inderdaad Microsoft Office Professional 2000 geïnstalleerd. Ik ben heel veel hestelpunten(bijna tot het begin) teruggegaan en OE werkt nu weer. Ik kan weer email ontvangen en versturen en de mailtjes blijven aanwezig. Nu wil ik successievelijk McAfee 6.0 en Office 2000 installeren en kijken of het goed gaat. Is het een bekend verschijnsel dat Outlook niet samenwerkt met de XP-versie van Outlook Expres?
Link naar reactie
Na een halve dag installeren en deïnstalleren ben ik erachter dat de virusscanner die ik speciaal voor XP gekocht heb: McAfee 6.0 de boosdoener is. Ik heb hem opnieuw geïnstalleerd en mijn net verzamelde mail was weer verdwenen en emailen ging niet meer. Na een deïnstallatie werkt Outlook Expres weer. Weet iemand hoe dit mogelijk is?
Link naar reactie
Eindelijk is het probleem opgelost: ik heb via internet contact opgenomen met McAfee en het blijkt dat het verdwijnen van de mailtjes een bekend probleem bij Virusscan 6.0 is en dat er een patch voor is... Na installatie hiervan werkt Outlook weer zoals het moet.

<http://www.mcafeeretail.com/naicommon/download/patches.asp#internetfiler>

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...