Ga naar inhoud

WinXP


anoniem

Aanbevolen berichten

Hi, Ik hoop dat iemand me kan helpen met het volgende probleem: Ik heb mijn platform upgraded van WinME naar WinXP alles werkt fijn behalve het volgende: Als ik Outlook Express (rel 6) opstart en in de Dial-Up Connection box vul ik User Name en Password in en start de connectie, dan wordt het password opeens veel langer met als gevolg dat de ZeelandNet server het niet herkent en dus geen toegang verleent. Als ik dan kijk in Internet Properties/Settings/ZeelandNet Settings zie ik dat daar hetzelfde is gebeurt, ook dit Password is ineens langer geworden. Ik ben ten einde raad en hoop dat iemand me kan helpen met de oplossing van dit probleem. Bij voorbaat mijn dank,

lance@zeelandnet.nl

Link naar reactie
Hoe weet je dat het wachtwoord langer is? Doordat je meer sterretjes ziet, een stuk of 14? Dat is normaal. Het aantal sterretjes is geen afspiegeling van de lengte van het wachtwoord, maar is altijd gelijk om ook de informatie over het aantal letters/cijfers/tekens in het wachtwoord niet te verpsreiden. Dus zelfs bij 3 tekens in het wachtwoord, zie je nog 14 sterretjes.

mvrgroet Edmond

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...