Ga naar inhoud

Wat Vinden Jullie Van Windows XP..


anoniem

Aanbevolen berichten

quote:
Originally posted by TCN: Anno 1602 C&& win95 Red Alert 1 Lord of the Realms 2 Pod Rollercoaster Tycoon Sim City 3000 Jagged Alliance 2 Midtown Madness DOS spellen ----------- Anno 1602 Draait wel...Er is een patch voor. Rollercoaster Tycoon gaat zeker. Screenshot hebben? SimCity 3000 Draait zeker!! En nog goed ook. Midtown Madness draait perfect bij mij, maar er zijn problemen met aureal kaarten. Wie speelt er nu nog DOS spellen?
Ik zal je even een antwoord op die vraag geven: (Wie speelt er nu nog DOS spellen?) IK!! En het zijn nog niet zo'n hele oude spellen.Wat dacht je van Metal Gear Solid, Lara Croft(ik vind LC een stom spel maar ik moest er één noemen), draaien allebei in een DOS BOX. (alleen MGS weet ik niet zeker) Topmas
Link naar reactie
Heb de diverse reacties over XP gelezen doch mijn probleem er nog niet bij gezien. Werk al jaren met een Datawise Quickdrive op de parallele poort met Tsohiba T1950 en daarna met Toshiba 210cs onder Dos, win3.11 en win95. Koop nu een Compaq notebook met WinXP voor geinstalleerd en jawel hoor: de QuickDrive wordt wel ontdekt doch niet aangesloten. Reactie Compaq: nieuwe driver ophalen bij Datawise. Reactie Datawise: drive wordt voor WinXP niet meer ondersteund. Zou Win98 willen installeren doch kan niet op eerste partitie. Kan WinXP niet droppen daar er geen volledige CD is geleverd doch alleen een herstel CD. Goed, als Win98 werkt heb ik WinXP ook niet meer nodig. Doch hoe zit het dan met garantie en ondersteuning van Compaq ?? En over nalezen gesproken, ik heb in C!T alle artikelen over XP gelezen doch nergens iets kunnen ontdekken over dit soort problemen. Voor een goede tip hou ik me aanbevolen.
Link naar reactie
Zal ik ook maar een uiro in het zakje doen?

Ik draai nu 3 maanden XP en ik ben ontzettend tevreden. Het draait vele malen stabieler dan Win98SE. Ik werk soms meer dan 10 uur per dag met mijn computertje en heb in 3 maanden 3 keer de reset-knop moeten bedienen. Het is ideaal voor in een netwerk.

Helaas: 1 - Niet alle (gerenomeerde) programma's voelen zich met XP op hun gemak. Zo heb ik veel problemen met Adobe Photoshop 6 en AutoCAD 2001 2 - Driverupdates laten nog wel eens op zich wacht (HP bijvoorbeeld!! grrr)

Maar: 3 - Gaat er echt iets mis? Dan pakken we een herstelpuntje en het probleem is (meestal) weer opgelost.

Ok: 4 - Het heeft ook wel eens kuren (stroop bijvoorbeeld), maar als je even je Taakbeheer in de gaten houdt, weet je al snel waar het door veroorzaakt word en kun je dat probleem aanpakken.

Over het 'toshiba'-probleem kan ik helaas niks zeggen, maar als fabrikanten aangeven dat ze geen driver meer leveren, tsja...

Groeten Leendert

Link naar reactie
Heb een splinternieuwe Dell 1,8 met XP.

Office, internet etc. loopt als een trein. 100% tevreden.

Spelletjes is een ramp. Red alert 2 en Need for Speed 3 b.v. starten gewoon niet op. 0% tevreden.

Vooraf gekeken of deze compatible zijn met XP. Volgens windows catalog zijn ze compatible. Electronics Arts (de uitgever) zegt vraag maar aan microsoft en microsoft zegt vraag maar aan je leverancier (oem) en Dell reageert niet op emails.

Chris

Link naar reactie
Heb een maand XP erop gehad, alle hardware en software was xp compatible, had hem op een schone schijf geinstalleerd en vanaf het begin was het veel trager dan 2000, en ik kreeg steeds meer vastlopers dus ik heb lekker weer 2000 erop gezet en ik ben nu weer erg blij. Ik vind het wel jammer want ik vond het er gaaf uitzien dat XP.
Link naar reactie
quote:
Originally posted by Catweazle: Heb een maand XP erop gehad, alle hardware en software was xp compatible, had hem op een schone schijf geinstalleerd en vanaf het begin was het veel trager dan 2000, en ik kreeg steeds meer vastlopers dus ik heb lekker weer 2000 erop gezet en ik ben nu weer erg blij. Ik vind het wel jammer want ik vond het er gaaf uitzien dat XP.

idem.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...